Toimitusehdot

TILAAMINEN JA TOIMITUS

Verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Alle 18–vuotiaalta vaaditaan aina huoltajan tekemä tilaus.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaamisessa noudata seuraavia ohjeita:

1.Kerää valitsemasi tuotteet ostoskoriin

2.Mene kassalle ja syötä tietosi toimitusta varten

3.Valitse maksutapa, tarkista tilausvahvistus sähköpostistasi

4.Odota tilaustasi saapuvaksi.

Maksutavat

Verkkokaupasassamme ovat käytössä Checkout Finland Oy:n tarjoamat maksutavat:

Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)

Visa / Visa Electron

Mastercard

Neocard

Kännykkämaksu

Joustoraha (osamaksu)

Lue lisää Checkout-maksupalvelusta henkilöasiakkaille: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry tilaamaan. Ostoskorissa syötetään tilaajan tiedot ja valitaan toimitus- ja maksutapa.

Kuitti tilauksesta ja maksusta on ladattavissa tilausseurannan sivuilta tai kirjautumisen jälkeen Oma Tili -sivulta.

Hintatiedot

Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa (ellei toisin ole ilmaistu tai ellei asiakas ole valinnut toista valuuttaa). Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron ellei asiakas valitse asioivansa yrityksenä. Yritysasiakkaiden näkemät hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, joka lisätään eriteltynä ostosten loppusummaan kassalla. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä.

Toimitusaika ja tiedot

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakkaan vastuulla on pitää huolta omien tietojen kuten puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja vastaanotto-osoitteen oikeellisuudesta. Ennen tilauksen tekemistä, tarkistathan vielä, että tietosi ovat oikein. Puutteellisten osoitetietojen tai väärän puhelinnumeron vuoksi palautuneista lähetyksistä veloitetaan toimituskulut.

Tuotteet toimitetaan normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Arkisin tehdyt tilaukset toimitetaan tavallisesti vuorokaudessa ja viikonloppuisin/pyhäpäivinä ensimmäisenä arkipäivänä.

Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä.

Inhimillisiä erehdyksiä saattaa kuitenkin sattua. Jos emme ole vielä lähettäneet tilaustasi, virheellisiä tietoja ehtii korjata. Ole vain meihin mahdollisimman nopeasti yhteydessä!

Huomioithan, että kampanjapäivinä, juhlapyhinä ja poikkeustapauksissa pakkaaminen ja kuljetusyhtiöiden toimitus saattaa kestää hieman kauemmin. Jos sinulla on kysymyksiä paketin toimituksesta, olethan ensisijaisesti yhteydessä kuljetusyhtiöön.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimitustavat

Toimitus

Verkkokauppa käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita (nouto postista, smartpost, kotiinkuljetus). Voit valita tilauksen yhteydessä itsellesi parhaiten sopivan toimitustavan. Toimitamme lähetyksiä Suomen ja Ahvenanmaan alueille.

Tarvittaessa toimitamme tilauksia myös Suomen ulkopuolelle, mutta olethan ennen tilaamista meihin ensin yhteydessä sähköpostilla info@anumati.fi. Ulkomaan toimituskulut katsotaan aina tapauskohtaisesti.

Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Pakettien noutoaika on 14 vuorokautta lähetyksen saapumisesta noutopisteeseen. Pakettiautomaateissa noutoaika on 7 vuorokautta. Mikäli noutopiste tai pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitetaan lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Uusi noutopiste kerrotaan saapumisilmoituksessa.

Toimituskulut

Toimitus Postiin tai Postin pakettiautomaattiin: 6,00€.

Yli 100€ tilaukset toimitamme ilman toimitusmaksuja. Ilmainen toimitus koskee postipakettia, ei koti- tai Express-pakettia.

Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus

Vastaanotettuasi tilauksesi sinulla on 7 päivää aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. Yli 7 vuorokauden jälkeen tehtyjä reklamaatioita ei hyväksytä. Reklamaation tekemiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@anumati.fi).

Peruutus- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus.

14 päivän palautusoikeus, alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@anumati.fi

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti. Laitathan mukaan ainakin nimesi sekä tilausnumeron, jota palautus koskee tai vaihtoehtoisesti kopion paketin mukana tulleesta lähetteestä. Asiakkaan tilauksestaan maksamia toimituskuluja ei palauteta mikäli tuote on virheetön. Toimituskuluja ei myöskään palauteta, jos tilauksen sisältämiä muita tilattuja tuotteita ei palauteta. Maksamme palautuskulujen postimaksun ainoastaan siinä tapauksessa, että tuote on virheellinen, rikkoutunut tai muuten käyttökelvoton.

Tavara tulee palauttaa viimeistään 14 päivän kuluttua peruutusilmoituksen tekemisestä.

Jos peruutat tilauksen esim. sähköpostitse mainitse peruutusilmoituksessa ainakin seuraavat tiedot: nimesi, postiosoitteesi ja tilausnumero. Huomioithan kuitenkin, että jo lähetettyä tilausta ei voi peruuttaa.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • tilausnumerosi

Palauttaminen postiin

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen tai automaatin kautta.

Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 648458 ja vie lähetys postiin.

Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa etukäteen ja tehtävä asianmukainen peruuttamisilmoitus. Palautukset tulee tehdä Postin palvelua käyttäen, verkkokaupan antamien ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai matkahuollon palautuksia.

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä selvästi käytettyjä tai muuten myyntikelvottomia tuotteita palautuksena.

Pidätämme oikeuden evätä tilaus esim. maksamattomien tai lunastamattomien tilauksien tai toistuvasti palautuvien tilausten johdosta, sekä näissä tapauksissa periä myös paketin palautuksesta aiheutuneita toimituskuluja. Näissä tapauksissa olemme erikseen yhteydessä.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, ole yhteydessä meihin.

Valitettavasti Posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta tai rahanpalautuksesta.

Reklamaatio

Reklamaatio tulee tehdä käyttäen sivustolla olevaa yhteydenottolomaketta tai sähköpostitse. Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti.

Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut valikoimastamme, olemme sinuun yhteydessä.

Reklamaatioiden käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-3 viikkoa tilanteesta riippuen. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut Anumatille vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa takaisin mikäli sitä on käytetty. Emme hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä, vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä.

Noutamatta jätetty tilaus

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus.

Mikäli asiakas jättää noutamatta postista tilaamansa tuotteet, peritään häneltä lähetyksen palauduttua takaisin Anumatiin 20,00€ toimitus- ja käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksulla (20,00€).

Ehtojen muuttuminen

Pidätämme itsellämme oikeuden muuttaa verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi. Ajantasaiset tilaus- ja toimitusehdot löytyvät verkkokaupasta.

Verkkokaupan yhteystiedot

Anumati Naturals Oy/ BeU Beauty verkkokauppa

 Y-tunnus 2675601-7

Hirsalantie 11, 02420 Jorvas

Email: asiakaspalvelu@anumati.fi

Puhelin: 0440 510078

liity postituslistallemme

Saat ilmoituksen erikoistarjouksista, tapahtumista ja uutisista

© Tekijän oikeus Anumati Naturals. Kaikki oikeudet pidätetään.